برگزاری 984 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان
دوشنبه، 28 شهریور 1401
برگزاری 984 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در مجموع 984 برنامه در 60 عنوان برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان اجرایی خواهد شد.
به گزارش کورده واری آنلاین، سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: امروز نقش و جایگاه رسانه در عرصه جنگ نرم یک واقعیتی است که در اذهان عمومی تاثیر فوق العاده ای دارد.
وی افزود: استفاده از ابزار و امکانات رسانه در عرصه جنگ نرم سلاحی مهم به شمار می آید.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امیدواریم خبرنگاران به عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم در راستای روشنگری عمومی تلاش ویژه ای داشته باشند.
سردار حسینی افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس از جمله وظایفی است که همه ما ایرانیان در ایام این هفته به بیان رشادت های نیروهای کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس بپردازیم و از تلاش های مدافعان کشور قدردانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به برکت ایثارگری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد خنثی کردن توطئه‌های تجزیه طلبانه و تفرقه افکنانه دشمن بعثی و حامیان آن بودیم و اکنون ایران با صلابت در مسیر فتح قله های عزت و اقتدار است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: روحیه و مدیریت جهادی در شیوه مدیریت جنگ امروز برای پیشبرد اهداف نظام مورد توجه است.
سردار حسینی افزود: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برنامه های مختلف تدوین شده است که در روزهای مختلف این هفته برگزار می شود.
وی اعلام کرد: در مجموع 984 برنامه در 60 عنوان برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان اجرایی خواهد شد.
سردار حسینی خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، اعزام گروه های جهادی، کمک های مومنانه، توزیع هزار و 450 بسته لوازم التحریر، توزیع 6 هزار و 500 جفت کفش و 95 سری جهیزیه در بین نوعروسان از جمله برنامه های شاخص این هفته است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حوادثی که اتفاق افتاد زیبنده مردم انقلابی کردستان نیست و امیدواریم مردم استان با صبر و برداری خویش توطئه دشمنان را خنثی کنند.
سردار حسینی اظهار کرد: حادثه ای که اتفاق افتاد مورد تأیید هیچ کس نیست و عمدی در کار نبوده و همه ابراز تأسف کرده اند.
وی افزود: رئیس جمهور در حاشیه اجلاس شانگهای به وزیر کشور ماموریت داد و وزیر کشور نیز به معاون خویش این مأموریت ویژه را داده است و در طول این مدت نیز خانواده متوفی با احترام و حرمت مواجه بوده و حتی رئیس جمهور با پدر متوفی 17 دقیقه تلفنی صحبت کرده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در استان نیز بنده به همراه استاندار و چند نفر دیگر از مسئولان استانی در مراسم ختم مرحومه شرکت کردیم و از خانواده وی دلجویی کردیم.
سردار حسینی افزود: دشمنان نظام از این حادثه سو استفاده کرده و به سوی اعتقادات دینی مردم حمله ور شدند و تلاش کردند که با موج سواری از این واقعه در کشور ما آشوب ایجاد کنند که خوشبختانه موفق نشدند.
وی اظهار داشت: شاهد یک سری تجمعات غیر قانونی در سطح چند شهر استان بودیم. 
سردار حسینی خاطرنشان کرد: درخواست می کنم از مردم کردستان که با صبر و حوصله به این موضوع فکر کنند و از تجمع غیر قانونی پرهیز کنند چرا که در سایه امنیت و آرامش جامعه شاهد تسهیل کسب و کار و معیشت عمومی هستیم.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: از خانواده ها خواستاریم که مواظبت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند و آن ها را نصیحت کنند.
سردار حسینی افزود: حوادثی که اتفاق افتاد زیبنده مردم انقلابی کردستان نیست چرا که در اربعین شاهد حماسه سازی مردم کردستان بودیم و هزاران ایرانی با درنظر گرفتن امنیت پایدار و مردمی کردستان به این استان سفر کرده و راهی عتبات عالیات شدند و ضد انقلاب از این مبحث کاملآ عصبانی بود.
وی اظهار داشت: اگر ضد انقلاب طرفدار زنان هستند چرا در این مورد پای کار نیامدند.
سردار حسینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با صبر و بردباری مردم این توطئه دشمنان نیز خنثی شود و مردم در آرامش کامل برای آغاز سال تحصیلی مدارس فرزندانشان و کسب روزی حلال برنامه ریزی کنند.


نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط