ارسال 120 اثر رسانه‌ای به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی ابوذر
شنبه، 5 آبان 1397
ارسال 120 اثر رسانه‌ای به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی ابوذر
دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان از ارسال 120 اثر رسانه‌ای به دبیرخانه این جشنواره تاکنون خبر داد.
به گزارش کورده‌واری، توفیق مفاخری دبیر این جشنواره در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: پس از برگزاری موفق سه دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، چهارمین دوره آن در گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید استان کردستان کلید خورد و فراخوان آن خرداد ماه سال جاری منتشر شد.

وی افزود: پس از انتشار فراخوان، تاکنون 120 اثر از خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مفاخری خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های تیتر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، عکس و خبر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران عنوان کرد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان یادآور شد: نقش متقابل امنیت و توسعه، شعار سال، بصیرت‌افزایی، آزاداندیشی و آسیب‌های اجتماعی از جمله محورهای برگزاری این جشنواره است.

مفاخری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر محورهای سومین جشنواره استانی رسانه ابوذر دانست و گفت: ضمن اینکه صاحبان آثار برتر در اختتامیه این جشنواره تجلیل می‌شوند، آثار برگزیده نیز به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج خیابان جام‌جم روبروی اداره کار جنب ام‌آرآی شهید قاضی پلاک 90 و یا از طریق پیام‌رسان‌های سروش، بله و تلگرام به شماره 09393739060 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط