تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در کردستان/ بازداشت 9 نفر به جرم تخلف در فضای مجازی در کردستان
شنبه، 6 مهر 1398
تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در کردستان/ بازداشت 9 نفر به جرم تخلف در فضای مجازی در کردستان
فرمانده انتظامی کردستان از برگزاری برنامه های فرهنگی و خدماتی از یازدهم لغایت هفدهم مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کورده واری از سنندج، سردار علی آزادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در سنندج اظهار کرد: با شعار پلیس هوشمند امین مردم شاهد برگزاری برنامه های هفته نیروی انتظامی از یازدهم مهرماه تا هفدهم مهرماه خواهیم بود.
وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، شرکت کارکنان در میعادگاه نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، اجرای طرح های مردم یاری، دیدار مردمی فرماندهان در مراکز 197، برگزاری جلسات هم اندیشی و نشست های تخصصی، مانور موتورسیکلت ها، ارایه خدمات مضاعف در مراکز خدمات پلیس از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.
سردار آزادی خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگ سازی علاوه بر اقدامات سلبی اقدامات إیجابی را نیز اجرایی کرده ایم اما این اقدام پلیس به تنهایی کافی نیست و باید همه دستگاه ها در این خصوص اقدام کنند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص اقدامات پلیس فتا در خصوص مسدودکردن کانال تلگرام اعمک اظهار کرد: 9 نَفَر الان در بازداشت موقت هستند که جرم اولیه آن ها بر اساس شکایت شاکیان حقیقی و حقوقی که در مجموع 25 شکایت خصوصی صورت گرفته که افترا، تهمت، سلب آسایش عمومی، دلسرد کردن مردم نسبت به مدیران، ارتباط با گروهک های معاند در خارج از کشور، اقدام علیه امنیت ملی، افشای نام و هویت افراد وابسته به نظام با هدف اقدامات تروریستی، اختلاف قومی و مذهبی، اخاذی، تهدید از جمله جرایم اولیه آن هاست.
فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: آنهایی هم که اطلاعات نادرست برای این کانال ارسال کرده اند نیز جرم مرتکب شده اند.
انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط