مخابرات کردستان در هفته اول دی ماه 98
شنبه، 7 دی 1398
مخابرات کردستان در هفته اول دی ماه 98
خبرگزاری کورده‌واری در اقدامی نو در بین رسانه‌های حوزه فضای مجازی کردستان اقدام به انتشار هفتگی اخبار و عملکردهای ادارات و نهادهای مختلف استان می‌نماید که در ادامه عملکرد شرکت مخابرات کردستان در هفته اول دی ماه 98 خواهد آمد.

به گزارش کورده‌واری به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه توسعه و ارتقاء کیفی و کمی خدمات مخابراتی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار و کارشناسی شده مخابرات منطقه است افزود: به همین منظور فراهم ساختن بستر ارائه خدمات اینترنت در روستاها در دستور کار قرار گرفت که با صرف اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان، پهنای باند 87 روستای استان توسعه داده شد.

وی با اشاره اینکه ارائه همسان خدمات مخابراتی به تمام مشتریان یکی از راهکارهای مهم در تحقق عدالت اجتماعی محسوب می شود خاطر نشان ساخت: مخابرات منطقه در همین راستا برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و خدمات همراه اول در روستاها، نسبت به نصب و راه‌اندازی تجهیزات مخابراتی و سیستم‌های انتقال اقدام نموده است.

وی همکاری مخابرات منطقه کردستان با هدف ارتقاء و ایجاد پهنای باند با دیگر اپراتورها را تشریح نمود و عنوان کرد: در راستای تهیه پهنای باند برای ارائه خدمات ارتباطی به دیگر مشتریان، با سایر اپراتورهای مخابراتی نیز تعامل و همکاری‌های خوبی صورت گرفته است.

وی نصب و راه‌اندازی 42 دستگاه CWDM 10 لینک رادیویی، 20 لینک لاین ماکس و 15 دستگاه METRO 1000 و ... را از جمله فعالیت‌های مخابرات منطقه کردستان برای ایجاد بستر مناسب به منظور ارائه پهنای باند در 87 روستای استان اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش همکاران حوزه سیستم‌های انتقال در استان بهره‌مندی مشتریان روستایی از خدمات بروز و نوین مخابراتی را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان نقش توپوگرافی و موقعیت جغرافیای استان در ارائه خدمات مخابراتی را یادآور شد و ابراز داشت: با استفاده بهینه از امکانات فنی و ظرفیت‌های موجود تلاش نموده‌ایم آخرین تکنولوژی و پیشرفته‌ترین خدمات ارتباطی و مخابراتی را بر اساس در نظر گرفتن موقعیت روستاها به مشتریان ارائه دهیم.

حکمت در ادامه به تعداد 482 روستای تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات در استان اشاره کرد وگفت: ارائه به موقع چنین محصولات و خدمات مخابراتی موجب کاهش شکاف دیجیتالی بین مناطق روستایی و شهری می‌شود.

وی همچنین افزود: با تلاش و همراهی همکاران منطقه، در حال حاضر یک هزار و 438 روستا در سطح استان از خدمات تلفن همراه اول بهره می‌گیرند.

گفتنی است هم اکنون یک هزار و 603 روستای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند.

کارگاه آموزشی ویژه اپراتورهای 117 و بازرسی مخابرات منطقه کردستان برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه، ویژه اپراتورهای 117 و بازرسی مخابرات منطقه در راستای نحوه پاسخگویی به شکایات مردمی و رفع خرابی‌های شبکه تشکل شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، در این کارگاه آموزشی که با حضور ناظر عالی نگهداری شبکه کابل و هوایی در سالن اجتماعات مخابرات منطقه برگزار شد کارشناسان و اپراتورهای مرکز خرابی 117 و بازرسی مخابرات منطقه کردستان شرکت نمودند.

این کارگاه آموزشی با هدف تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق مخابراتی مشتریان، رفع خرابی مشکلات در کمترین زمان ممکن و بهبود نحوه پاسخگویی توسط اپراتورها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان با تجربه شاغل در مخابرات منطقه در حوزه‌های مرتبط با این کارگاه آموزشی، مطالبی را در خصوص خرابی‌های شبکه، FTTH و کافوی نوری به صورت پاورپوینت برای شرکت‌کنندگان ارائه و توضیح دادند.

شایان ذکر است: اپراتورهای سامانه خرابی 117 و 195 مخابرات منطقه کردستان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان هستند.

خدمات مخابراتی، در شهرک پردیس سنندج ارتقاء می‌یابد

به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات مخابراتی، کافوی نوری 2 در شهرک پردیس سنندج برگردان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، در این عملیات که از دوم دی ماه جاری به مدت 72 ساعت طول می‌کشد ارتباط مخابراتی مشتریان شهرک پردیس قطع خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عملیات فوق بر روی حدود 1000 شماره از رنج شماره‌های 33642000 الی 33642999 انجام می‌شود که احتمال اختلال و قطعی ارتباطی وجود دارد.

در این برگردان، خدمات اینترنت پرسرعت برای تعداد 184 مشترک مخابراتی قطع می‌شود که پس از پایان عملیات برگردان، شرایط بهره‌گیری مجدد این مشتریان از خدمات اینترنت پرسرعت فراهم می‌گردد.

مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران : انسجام مدیریتی ، تلاش وهمراهی کارکنان منطقه کردستان قابل ستایش است

حمید رضوانی در سفر به استان کردستان با هدف بررسی و ارزیابی 100 درصدی فعالیت‌های مخابرات منطقه کردستان افزود: انسجام مدیریتی، همت و تلاش همکاران منطقه در راستای اجرایی نمودن برنامه‌های اداره کل بازرسی شرکت مخابرات ایران قایل تقدیر و چشمگیر است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی در جلسه‌ای که با حضور مدیران ستادی مخابرات در سالن جلسات منطقه و حضور رؤسای ادارات مخابرات شهرستان‌های تابعه از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام مهندس سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صفات و ویژگی کردستانی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: جملات پرمعنا و پرمفهوم معظم له بیان‌کننده وفاداری و فدارکاری‌های مردم همیشه در صحنه این استان است که خدمت به این عزیزان، موهبت و توفیق الهی است.

رضوانی خاطرنشان ساخت: پیگیری و زحمات بی‌دریغ مدیریت و اداره بازرسی منطقه در بازدید و ارزیابی‌های 100 درصدی استان کاملا مشهود است که این مهم رضایتمندی از عملکرد منطقه را فراهم آورده است.

وی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: کسب چنین موفقیتی می‌تواند به عنوان یک الگوی کاری مناسب برای سایر مناطق محسوب شود که امیدوارم بتوانیم از این پتانسیل به بهترین نحو ممکن در جاهای مختلف استفاده نماییم.

وی، رییس بازرسی مخابرات منطقه کردستان را یکی از مدیران جهادی، توانمند با اخلاص و دارای پشتکار ستودنی در این حوزه معرفی کرد و افزود: حضور چنین همکارانی در مجموعه شرکت مخابرات ایران مایه خرسندی و افتخار است.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران در پایان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای همکاران منطقه کردستان ابراز داشت: امیدوارم شاهد شکوفایی بیش از پیش منطقه باشیم.

در ابتدای این جلسه مدیر مخابرات منطقه کردستان، ضمن عرض خیرمقدم و خدا قوت و ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرسی منطقه افزود: تمام سعی و تلاش این مجموعه رسیدن به اهداف عالی شرکت مخابرات ایران (خدمت به مشتریان) است که بر این اساس، حداکثر توان و ظرفیت‌های موجود را برای تحقق این مهم بکار گرفته‌ایم.

آزاد حکمت برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده در قالب جلسات متعدد جهت رفع نقاط ضعف و بهره‌گیری از پیشنهادات مثمرثمر برای ارتقا و افزایش نقاط بهبود را از جمله اقدامات اعلام کرد.

وی از حمایت‌های مدیرعامل و مسئولین ارشد شرکت مخابرات ایران به منظور توسعه همه جانبه اهداف مخابراتی در سطح استان تقدیر و تشکر نمود.

در این جلسه اعضای 10 تیم بازرسی فنی شرکت مخابرات ایران که در طول یک هفته به ارزیابی و بررسی عملکرد مخابرات منطقه کردستان در شهرها و روستاهای سطح استان پرداخته بودند نیز گزارش ارزیابی خود را ارائه نمودند و در خصوص نقاط ضعف و قوت موجود تبادل نظر کردند.

در ادامه مدیران و رؤسای ستادی و شهرستان‌های تابعه استان پیشنهادات خود را به منظور ارتقا کمی وکیفی نحوه پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مشتریان مخابراتی را مطرح نمودند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران، پرسنل اداره بازرسی منطقه کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این جلسه ماجد حیدری از پرسنل خدمات اول شاغل در مرکز کانی دینار شهرستان مریوان به دلیل احساس مسئولیت و حس تعلق سازمانی با دریافت لوح سپاس، تقدیر شد.

گفتنی است مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی شرکت مخابرات ایران با تعدادی از پرسنل مخابرات منطقه کردستان به صورت حضوری و چهره به چهره دیدار و به سؤالات آنان با سعه صدر پاسخ داد.

انتهای پیام/

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط