کاهش زمان انتظار مشتریان با مرکز 2020 مخابرات کردستان به کمتر از 20 ثانیه
دوشنبه، 23 دی 1398
کاهش زمان انتظار مشتریان با مرکز 2020 مخابرات کردستان به کمتر از 20 ثانیه
مدیر مخابرات منطقه کردستان از کاهش زمان انتظار مشتریان با مرکز 2020 منطقه کردستان به حدود 20 ثانیه خبر داد.

به گزارش کورده‌واری، آزاد حکمت در بازدید از مرکز 2020 و امور مشتریان شهرستان سنندج و قسمت‌های مختلف که به صورت حضوری انجام شد اظهار داشت: یکی از پایه‌های اساسی مشتری‌مداری پاسخگویی روشن و شفاف به مشتریان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی در این بازدید جزئیات و روند پاسخگویی این مرکز را از نزدیک مشاهده نمود و بر چگونگی ونحوه پاسخگویی اپراتورها به منظور تحقق رضایت مشتریان تاکید داشت.

حکمت با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق اهداف مخابراتی و شعار ارتباطی فراگیر خاطر نشان ساخت: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح در جهت تحقق رضایت مشتریان از اهداف اصلی و اساسی است که موجب رسیدن به اصل مشتری مداری در منطقه می‌شود.

وی زمان صف انتظارِ هر مشترک با مرکز 2020 مخابرات را به صورت میانگین 15 تا 20 ثانیه اعلام کرد و افزود: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه 2020 منطقه کردستان به صورت 24 ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون به تعداد بیش از 305 هزار و 55 تماس پاسخ داده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار اعلام شده که بیانگر پاسخگویی به بیش از 95 درصدِ تماس‌های مشتریان از سوی اپراتورهای 2020 استان است، ابراز داشت: چند درصد تماس‌های پاسخ داده نشده به علت قطع کردن ارتباط از سوی مشترک و یا بعضا بروز مشکلات فنی می‌باشد.

وی در ادامه این بازدید به صورت راندومی با چند مشترکِ مرکز 2020 تماس تلفنی داشت و از نحوه پاسخگویی و رفع مشکل مطرح شده توسط اپراتورها اطمینان حاصل نمود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، یادآورشد: در حال حاضر تعداد 98 هزار و 726 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.

انتهای پیام/

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط