تجمعات در چهارشنبه آخر سال و شب عید در کردستان ممنوع است
دوشنبه، 26 اسفند 1398
تجمعات در چهارشنبه آخر سال و شب عید در کردستان ممنوع است
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به شعار جدید این نیرو که سلامت خانواده وامنیت جامعه است افزود: با اخلالگران در نظم وامنیت جامعه برخورد شدیدتری خواهیم کرد و در این راستا از تجمعات در چهارشنبه آخر سال و شب عید جلوگیری می‌شود چرا که این موضوع تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است.

به گزارش آژانس خبری کورده واری، سردار علی آزادی ظهر امروز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: امسال شعار پلیس در سال جدید سلامت خانواده و امنیت جامعه با هشتگ در خانه بمانیم، است.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم، برای ایام عید و چهارشنبه آخر سال در کنار مردم هستیم و اقداماتی را در برنامه داریم.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: امسال برنامه‌های انتظامی متفاوت از سایر سال‌هاست، سال‌های گذشته جشن‌های نوروزی در نقاطی از استان برگزار می‌شد که جشن بزرگ نوروزی در استادیوم 22 گولان با همراهی مردم و در کمال آرامش برگزار شد.

وی گفت: امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا و شیوع آن، باید در راستای حفظ سلامت مردم در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشیم و با جلوگیری از اجتماعات نگذاریم سلامت افراد و جاعه به خطر بیافتد.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: از تجمعات در چهارشنبه آخر سال و شب عید جلوگیری می‌شود چرا که این موضوع تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است، هر چند مردم باید خود رعایت کنند که مشکلات برخی استان‌ها گریبانگیر کردستان هم نشود.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: در چهارشنبه آخر سال گذشته 75 نفر و در شب عید سال گذشته 69 نفر مصدوم شدند، هرچند بستری‌های استان کمتر بود اما این موضوع بیانگر این است که برخی‌ها سلامتی خود را فدای لذت آنی می‌کنند به همین منظور امسال اقدامات پیشگیرانه خود را تشدید خواهیم کرد که آسیبی به جامعه نرسد.

فرمانده انتظامی استان کردستان به برنامه‌های پلیس در عید نوروز هم اشاره کرد و افزود: قطعا امسال مسافرت تحت تاثیر این ویروس قرار خواهد گرفت هر چند تمهیداتی اتخاذ شده است که 90 تیم پلیس راه در جاده‌های اصلی و فرعی و در پلیس راهور هم 90 تیم موتوری و خودرویی پیش‌بینی شده که نظم و ترافیک جامعه را حفاظت کنند.

وی در خصوص محدودیت تردد خودروها در سنندج بصورت پلاک زوج وفرد تصریح کرد: پلیس مجری تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان کردستان می باشد و بهرحال همگی بایستی در خصوص پیشگیری از شیوع این بیماری با یکدیگر همکاری ومشارکت نماییم.

سردار آزادی گفت: متاسفانه اکثرا افرادی که تردد های بی مورد دارند کسانی هستند که فقط برای گشت و گذار به خیابان ها می آیند.

 

وی در پایان افزود: پلیس آمادگی دارد تا هرجا که نیاز باشد به ارائه خدمت بپردازد و نیز در ارتباط با امنیت وسلامت مردم با هیچکس تعارفی ندارد.

انتهای پیام/

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط