کسب رتبه اول کشوری مخابرات کردستان در تحقق دایری ناخالص تلفن ثابت
یکشنبه، 29 فروردین 1400
کسب رتبه اول کشوری مخابرات کردستان در تحقق دایری ناخالص تلفن ثابت
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه دایر‌های تلفن ثابت در استان یکی از برنامه‌های دارای اولویت به شمار می‌رود و براین اساس استان رتبه اول کشوری مخابرات در تحقق دایری ناخالص تلفن ثابت را کسب کرد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در نصب تلفن ثابت با احراز حداکثر امتیاز شاخص مرتبط بر اساس ارزیابی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: با تلاش و همت همکاران این مجموعه با تاسی گرفتن از شعار سال و مبنتی بر رویکرد جهش تولید با افزایش دایری‌های این حوزه، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات مخابرات منطقه اضافه شد.    

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف شاخص مذکور، به کنترلِ روزانه، هفتگی و ماهانه فعالیت‌ها در قالب یک پروژه کارشناسی شده اشاره و اظهار کرد: در این راستا نقاط ضعف و قوت،  مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌اند که در نهایت نسبت به حذف نقاط ضعف و ارائه راه حل مناسب برنامه‌های مثمرثمر تدوین می‌شد که امیدوارم تداوم کسب رتبه اول کشوری در دیگر شاخص‌ها هم محقق شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با تبریک و تجلیل از همکاران ساعی در کسب رتبه افتخارآمیز خاطرنشان کرد: بدون شک هیچ موفقیتی در هیچ جایی حاصل نمی‌شود جز با پشتوانه همدلی و همراهی، که این مهم در ادارات و واحدهای مختلف مخابرات منطقه کردستان به صورت چشمگیر تبیین محسوس است.

حکمت در ادامه، تعداد قابل توجه دایری های ناخالص تلفن ثابت در سطح استان را یادآور شد و افزود: طبق برنامه ارائه شده از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و اجرای آن در مخابرات منطقه ، شاهد تحقق حدود 142 درصدی اهداف این شاخص هستیم.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 594 هزار و60 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که 508 هزار و 911 شماره آن مشغول بکار هستند.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط