مبارزه مسلمانان تا آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیست ها ادامه دارد
جمعه، 17 اردیبهشت 1400
مبارزه مسلمانان تا آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیست ها ادامه دارد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مبارزه و مقاومت بین مسلمانان و رژیم جنایتکار صهیونیستی تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و کشورهای غربی چاره ای جز تسلیم در برابر این اراده ندارند.
به گزارش کورده واری آنلاین، سردار سید صادق حسینی روز جمعه در مراسم نمادین روز قدس در سنندج اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس است و از روز اولی که رژیم خون ریز و جنایتکار صهیونیستی شکل گرفت تا امروز شاهد مبارزاتی در جهان اسلام علیه این رژیم بوده ایم.
وی افزود: امام خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد و طی چهار دهه از این امر حکیمانه شاهد انسجام مسلمانان جهان در جمعه آخر رمضان برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین هستیم.
سردار حسینی تأکید کرد: نبرد و مقاومت بین مسلمانان و این رژیم جنایتکار خاتمه نخواهد پذیرفت مگر اینکه مسلمانان و مردم فلسطین به حق خود یعنی آزادسازی قدس شریف برسند.
سردار حسینی افزود: حتی بزرگترین جنگ که جنگ جهانی اول و دوم بود بعد از چند سال پایان پذیرفت اما جنگ مسلمانان که یک جنگ عقیدتی و دفاع از خاک فلسطینیان است تا آزاد سازی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در طول این سال ها مسلمانان را به خاک و خون کشیدند لذا مقاومت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: قدرت های استعماری برای حفظ منافع خود در سرزمین مسلمانان اقدام به تشکیل یک حکومت جعلی کردند و نکته قابل تامل این است که بنیانگذاران سازمان یهود متولد منطقه خاورمیانه نبوده و تنها با هدف تسلط بر منابع مسلمانان این سازمان و دولت صهیونیستی شکل گرفته است.
سردار حسینی افزود: بیش از یک قرن است که مسلمانان با این جرسومه فساد در حال جنگ هستند و مقاومت همچنان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: پس از ناامیدی اعراب شاهد شکل گیری انتفاظه اول بودیم و تاکنون فلسطینیان دست از مقاومت بر نداشته اند.
سردار حسینی افزود: در سال های اخیر با مقاومت در لبنان و فلسطین شاهد تحمیل شکست های متعددی بر صهیونیست ها بودیم.
وی تصریح کرد: آن ها به لبنان و فلسطین اکتفا نمی کنند و رویای نیل تا فرات را دنبال می کنند اما امروز در یک حصار کوچک خود را مسدود کرده اند و از ترس دست به ترور و اقدام های خرابکارانه در کشورهای اسلامی می کنند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: صهیونیست ها و حامیان جنایتکار غربی آن ها فکر می کنند با حذف فیزیکی افراد برجسته شعله های مقاومت فرو خواهد نشست اما کاملا در اشتباه هستند.
سردار حسینی افزود: برای آزادی قبله اول خود تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد و امروز در تمام نقاط دنیا مسلمانان روز قدس را گرامی می دارند.
وی خاطرنشان کرد: امروز یک وظیفه داریم و آن هم اتحاد و انسجام داخلی برای دفاع همه جانبه از کشور است و در این راستا باید از نهضت مقاومت دفاع کنیم.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ظرفیت ها و ثروت و امکانات و تجهیزات کشور برای رفاه ملت کافی است و نیازمند مدیریت انقلابی هستیم.
سردار حسینی را اشاره به موفقیت کشور در مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: به زودی واکس ایرانی وارد بازار خواهد شد و این دستاوردی بزرگ است.
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در ماه آینده انتخابات را پیش رو داریم و شرکت گسترده در انتخابات و رقابت سالم از اهداف نظام است و امیدواریم خروجی این انتخابات روی کارآمدن دولتی انقلابی و کارآمد باشد.
سردار حسینی اظهار داشت: از برجام تا به امروز نتیجه ای نگرفته ایم و یک عده ای سعی می کنند که معیشت مردم را به این برجام گره بزنند.
وی افزود: امام راحل درس مقاومت به ما آموخت و در جنگ پیروز شدیم و در منطقه ما آن ها را مجبور به شکست کردیم و به فضل الهی دشمنان شکست های بزرگترین را تجربه خواهند کرد.
سردار حسینی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دشمنان راه های زیادی را تجربه کردند که ملت ایران را تسلیم کنند و کشور ما را وادار به شکست کنند اما هر بار با شکست مواجه شدند و بدون شک بازهم شکست خواهند خورد.


نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط