پروژه‌های عقب افتاده و تاریخی را به اتمام می رسانیم/راه آهن سنندج 2 ماه دیگر افتتاح می شود
سه‌شنبه، 8 تیر 1400
پروژه‌های عقب افتاده و تاریخی را به اتمام می رسانیم/راه آهن سنندج 2 ماه دیگر افتتاح می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح پروژه‌هایی در هفته‌های آینده همه پروژه‌های عقب افتاده و تاریخی در کشور را به اتمام خواهیم رساند.

به گزارش کورده واری آنلاین، محمد اسلامی روز سه شنبه در مراسم بهره‌برداری از جاده جدید سنندج - مریوان اظهار کرد: امروز کردستان در فرودگاه و راه‌ها وضعیت مناسبی دارد و تلاش ما این است تا پایان سال 1400 بتوانیم 200 کیلومتر راه روستایی را در کردستان به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: امیدواریم تا پایان فعالیت دولت فعلی فرودگاه سقز را هم به عنوان فرودگاه دوم استان افتتاح کنیم تا تردد مردم در بخش حمل و نقل هوایی آسان‌تر شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: امیدواریم تا 2 ماه آینده 70 کیلومتر باقیمانده پروژه راه آهن سنندج - همدان را افتتاح کنیم و شاهد به صدا در آمدن بوق قطار در ایستگاه صلوات آباد سنندج باشیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون در سایه تلاش نیروهای انسانی توانمند شاهد تبدیل شدن کشور به یک کارگاه عظیم عمرانی هستیم و با افتتاح پروژه‌های دیگر در هفته‌های آینده همه پروژه‌های عقب افتاده و تاریخی در کشور را به اتمام خواهیم رساند.

وی افزود: راه جدید سنندج - مریوان موجب کاهش طول و زمان سفر و افزایش امنیت سفر در این محور می‌شود و از روز شنبه عبور و مرور از این جاده برای عموم مردم امکان پذیر است.

اسلامی اعلام کرد: امروز علاوه بر افتتاح جاده سنندج - مریوان شاهد بهره برداری از 50 کیلومتر از کریدور شمال- جنوب خواهیم بود که این مهم نشان از جدیت فعالیت و خدمتگذاری دولت برای توسعه و پیشرفت است.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط