نمایشگاه فروش لوازم خانگی ایرانی در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد
شنبه، 24 مهر 1400
نمایشگاه فروش لوازم خانگی ایرانی در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد
نمایشگاه فروش لوازم خانگی و فرش ایرانی روز شنبه به همت گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 28 پیاده کردستان در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد.
نمایشگاه لوازم خانگی و فرش ایرانی ویژه کارکنان و پرسنل نیروی زمینی ارتش در استان کردستان روز شنبه با حضور فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان، فرمانده گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 28 پیاده استان و مدیر امور شعب بانک سپه کردستان در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه فروش لوازم خانگی ایرانی در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد

فرمانده گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 28 پیاده کردستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران استان اظهار داشت: در راستای لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی این نمایشگاه برپا شده است.

امیرسرتیپ دوم سید کیخسرو حسینی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی موجب توسعه و رونق تولید داخلی و افزایش اشتغال می‌شود، افزود: در راستای طرح های لبیک ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک به معیشت کارکنان زحمتکش نیروی زمینی ارتش با همکاری بانک سپه استان و یکی از شرکت‌های معتبر کالای داخلی نمایشگاه برپا شده است.

وی اضافه کرد: محصولات این نمایشگاه به طور قسطی و با اعطای تسهیلاتی از سوی بانک سپه به کارکنان نیروی زمینی ارتش در استان عرضه می‌شود.

فرمانده گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 28 پیاده کردستان یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا چهار هفته آینده صبح و بعدازظهر در پادگان امام رضا(ع) سنندج برپا است و متقاضیان واجد شرایط می توانند برای خرید کالا اقدام کنند.

نمایشگاه فروش لوازم خانگی ایرانی در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد

مدیر امور شعب بانک سپه استان کردستان هم اظهار داشت: تاکنون با حمایت این بانک 34 فروشگاه تولیدات داخلی به ویژه لوازم خانگی و فرش در سطح استان برپا شده است.

سیدمحمد یوسفی اضافه کرد: بانک هم مانند دیگر نهادها و ارگان‌ها برای حمایت از تولید داخلی و رونق آن تلاش می‌کند و در این راستا تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

وی افزود: بانک سپه هم علاوه بر تسهیلاتی که به واحدهای تولیدی و خدماتی ارائه می‌کند از برنامه‌هایی هم مانند برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات داخلی از جمله لوازم خانگی و فرش حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

مدیر امور شعب بانک سپه استان کردستان یادآور شد: در نمایشگاه لوازم خانگی ویژه کارکنان نیروی زمینی ارتش در استان تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات 36 ماهه با نرخ 18 درصد اعطا می‌شود.

نمایشگاه فروش لوازم خانگی ایرانی در پادگان امام رضا(ع) سنندج افتتاح شد

مسوول مالی گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 28 پیاده کردستان هم اظهار داشت: با تحریم ظالمانه ایران توسط استکبار جهانی بسیاری از شرکت‌های خارجی کشورما را در این شرایط سخت تنها گذاشتند و خارج شدند.

سرگرد کامران قنبری اضافه کرد: در چنین شرایطی همه ما رسالت داریم که حمایت از تولید داخلی را در اولویت قرار دهیم و همه تلاش خود را بکار گیریم تا چرخ تولید همچنان بچرخد.

وی یادآور شد: در همین راستا با همکاری بانک سپه و چند سرمایه‌گذار اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه لوازم خانگی و فرش با قیمت مناسب و بهترین کیفیت کردیم.

مسوول مالی گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 28 پیاده کردستان گفت: علاوه بر برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در طول سال برای حمایت از کارکنان شجاع و تلاشگر نیروی زمینی ارتش خدمات دیگری هم چون تامین جهیزیه برای پرنسل مجرد و همچنین فرزندان کارکنان ارائه می‌شود.

سرگرد قنبری اظهار داشت: ارتش در بحث مردم‌یاری هم همواره در صحنه بوده و در فعالیت‌های ملی و مذهبی هم همیشه حضوری پررنگ داشته است.

این نمایشگاه از امروز شنبه تا اواخر آبان ماه در پادگان امام رضا(ع) سنندج دایر است و همه کارکنان نیروی زمینی ارتش در استان کردستان می‌توانند برای خرید کالا از محل دریافت تسهیلات بانک سپه نیز اقدام کنند
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط