اختلافات دو شرکت خصوصی دلیل اصلی لغو پروازهای سنندج
چهارشنبه، 11 اسفند 1400
اختلافات دو شرکت خصوصی دلیل اصلی لغو پروازهای سنندج
مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: اختلاف شرکت ارائه دهنده خدمات هندلینگ با شرکت هواپیمایی، دلیل اصلی لغو پروازهای فرودگاه سنندج است.

به گزارش کورده واری آنلاین، امیر عباس نظری زاده، علت لغو پروازهای فرودگاه سنندج را اختلافات مالی بین شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات «هندلینگ» به شرکت‌های هواپیمایی عنوان کرد.

وی افزود: این شرکت هواپیمایی حدود دو سال است که تعهدات مالی خود را به شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات «هندلینگ» پرداخت نکرده است.

نظری زاده خاطرنشان کرد: در این مدت چندین بار با دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری مکاتبات و پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و قرار است بزودی پروازهای استان مجدداً برقرار شود.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار کردستان در خصوص رفع مشکل پروازی فرودگاه سنندج گفت: به زودی جلسه مشترکی با استاندار برای رفع مشکل پروازی و راه حل های جایگزین جهت ارائه به تهران را خواهیم داشت و در این مدت به صورت تلفنی و مکاتبه‌ای مسئولین ارشد استان را در جریان امور قرار داده ایم.

نظری زاده اظهار داشت: فرودگاه سنندج از لحاظ زیر ساختی هیچگونه مشکلی ندارد و آمادگی از سرگیری پروازها در صورت رفع مشکلات شرکت خصوصی و شرکت هواپیمایی را داریم.

وی افزود: فرودگاه سنندج آمادگی میزبانی از چندین پرواز در روز را دارد و امیدواریم با ورود شرکت‌های مختلف هواپیمایی شاهد رونق هر چه بیشتر پروازهای داخلی و حتی خارجی در این فرودگاه باشیم.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط