کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور کردستان در ترم جدید به صورت الکترونیکی برگزار می شود
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا, کلاس ها و فعالیت های آموزشی این دانشگاه در نیمسال اول 1400-1399، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری تشکیل می گردد.
دومین دوره شکلدهی آنلاین هم‌آوا برگزار می‌شود
علاوه بر آموزش‌ها و منتورینگی که وجود دارد یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دوره همراهی یک راهبر با تیم است. این راهبر برای گذر از چالش‌های مختلف در کنار تیم بوده و ارتباط تنگاتنگی با آن دارد. راهبر یک فرد مجرب است که تمامی این راه‌ها را خود پیموده و در این مسیرها گام برداشته و در آن موفق شده‌است.
همت مضاعف شرکت های دانش بنیان کردستان در دوران کرونایی
با آغاز دوران کرونا فعالیت تعدادی از شرکت‌ها و واحدهای فناور کردستانی به مبارزه با این همه‌گیری و همچنین تسهیل فعالیت‌های شهروندان به ویژه در حوزه خریدهای اینترنتی بر روی فضای مجازی معطوف شده اند و تولیدات قابل توجهی داشته اند.
آغاز کلاسهای آموزشی دانشگاه پیام نور استان کردستان بصورت مجازی/حذف ترم تحصیلی دانشگاه شایعه است
رئیس دانشگاه پیام استان کردستان گفت: کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و حذف ترم تحصیلی شایعه است.
اقدامات تخصصی و پیشگیرانه همراه اول در مقابله با ویروس کرونا
در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در ایران به بیش از 6 هزار مورد رسیده، از این رو تقویت پیشگیری برای جلوگیری از شیوع بیشتر و کمک به بخش درمان از اهمیت بالایی برخوردار است که همراه اول با توزیع ماسک و تجهیزات و همچنین حمایت از آموزش از راه دور دانشگاه ها و مراکزآموزشی به جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اقداماتی را آغاز کرده است.
زبان کردی به پیام‌رسان آیگپ افزوده شد
آیگپ در تازه‌ترین خدمت خود در جهت حمایت از گویش‌های محلی کشور، زبان کردی را به امکانات خود اضافه کرد.
...4321