رشد70درصدی مصرف اینترنت در کردستان
مدیرعامل مخابرات کردستان گفت: در حال حاضر میزان حجم مصرفی اینترنت دریک شبانه روز در استان 50 (TB) ترابایت است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش یافته و این نشان از ارتقاء کیفی فعالیت های صورت گرفته در این زمینه است.
واگذاری خطوط تلفن ثابت جدید در کردستان از بستر فیبر نوری انجام خواهد شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال تمام واگذاری های خطوط تلفن ثابت به متقاضیان در این استان بر بستر سرویس FTTH (فیبر نوری تا ساختمان/خانه) انجام می شود.
"جلسات نیمه علنی" هدیه مدیران کردستانی به ادبیات رسانه‌ای ایران / خبرنگاران کردستانی هر روز نامحرم‌تر از دیروز
سال 97 سرشار از بی احترامی‌ها و بی مهری‌ها به خبرنگاران کردستانی بود و درب‌های بسیاری از جلسات و شوراهای کردستان بر روی خبرنگاران بسته شد.
راه‌اندازی غرفه‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و ثابت در کردستان
شرکت مخابرات استان کردستان در اقدامی قابل تحسین اقدام به راه‌اندازی غرفه‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و ثابت به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان نموده است.
مدیرکل صدا و سیمای کردستان استعفا دهد
ناتوانی مدیریتی و تزریق افراد ناتوان در بدنه رسانه ملی در کردستان طی چند سال اخیر آسیب‌های جدی را به فرهنگ غنی مردم این استان وارد کرده است که جا دارد هرچه زودتر جلوی این آسیب گرفته شود.
پذیرش 204 اثر رسانه‌ای توسط دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌های کردی
دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 466 اثر دریافت شد که 204 اثر شرایط لازم برای پذیرش را دریافت کرده و صاحبان سایر آثار ردشده نیز برای مدت یک هفته فرصت اصلاح آثار ارسالی را دارند.
...4321