اعتماد به مردم حلال مشکلات اقتصادی و گرانی هاست
سنندج- دولتمردان به جای ودیعه دادن مشکلات اقتصادی و گرانی ها به دولت های پیشین بهتر است که با شفاف سازی مردم را در جریان نواقص و کمبودها قرار داده و ظرفیت عظیم بسیج مردمی را به یاری بطلبند.
متأسفانه مردم آگاه تر از مسئولان شده اند
در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر خود واجب دانستیم که در این شماره مطلبی را خطاب به تصمیم گیران و تصمیم سازان در استان کردستان بیان کنیم که شاید مفید واقع شود و در روند مدیریتی آن ها کارساز افتد.
آقای استاندار از بانیان وضع موجود چرا هنوز استفاده می کنید؟
علیرغم پیگیری مردم برای برکناری مدیران دولت روحانی، آنها با خیالی آسوده و در سایه بی توجهی دولتمردان همچنان بر مسند قدرت تکیه زده و با بی عملی در مسیر پیشبرد اهداف دولت سیزدهم،سنگ اندازی می کنند.
دفاع از مرزهای آبی کشور به یک کرد سنندجی سپرده شد
فرمانده معظم کل قوا امروز در حکمی، دریادار شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
ثبت جهانی هورامان و ذکر چند نکته
سازمان یونسکو در جلسه ای رسمی اقدام به تأیید منظر فرهنگی هورامان به عنوان میراثی جهانی کرد و این ویژگی فرهنگی کردستانی ها را میراثی برای جهانیان یاد کرده است.
کردستان می تواند قطب صادرات و تولید منطقه باشد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کردستان یکی از استان های مستعد کشور در حوزه تولیدات کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری و بازرگانی است و می تواند قطب منطقه باشد.
...54321