اختصاص 60 هزار میلیارد ریال اعتبار به زیرساخت‌های جاده‌ای کردستان
یکشنبه، 6 آذر 1401
اختصاص 60 هزار میلیارد ریال اعتبار به زیرساخت‌های جاده‌ای کردستان
سنندج- معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: از 170 هزار میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به کردستان بیش از 60 هزار میلیارد ریال به زیرساخت های جاده ای اختصاص یافت.

به گزارش کورده واری آنلاین، کیومرث حبیبی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی طرح راهداری زمستانه در سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان کردستان شاکله اصلی برای تردد و رفت و آمد بر راه زمینی استوار است باید تمام توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و رفع مشکلات و نواقص این حوزه به کار گیریم.

وی افزود: از 170 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان، 30 درصد یعنی 60 هزار میلیارد ریال به جاده، حمل و نقل جاده‌ای و زیرساخت‌های جاده‌ای اختصاص یافته است.

حبیبی تصریح کرد: در تمام تخصیص‌های اعتباری اولویت ما سیستم‌های حمل و نقل و زیرساخت‌های جاده‌ای است.

وی افزود: آشوب‌های اقلیمی موجب شده که پیش‌بینی‌های جوی سیستم‌های جدید گاهی درست نباشد لذا می‌طلبد برنامه‌ریزی ما به نحوی باشد که آمادگی مواجه با هرنوع پیشامدی در جاده‌ها را داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان با بیان این استانداری و این معاونت آمادگی هرگونه همکاری و همراهی با اجرا کنندگان طرح راهداری زمستانه را دارد، ابراز امیدواری کرد، این همکاری‌ها منجر به کاهش تصادفات در جاده‌ها شود.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط