آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در پیام نور کردستان
سنندج- رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 11 هزار دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مراکز و واحد‌های تابعه این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و پذیرش بدون آزمون این دانشگاه در مقطع کارشناسی آغاز شده است.
غفلت دستگاه های نظارتی و جذب بی ضابطه ده ها نفر در شهرداری سنندج
از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون شاهد موج گسترده استخدام افراد متعدد در بدنه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی هستیم که شهرداری سنندج یکی از این نهادهاست.
محله محوری اولویت خدمات عمرانی شهرداری در سنندج است
سنندج - شهردار سنندج گفت: به منظور تسریع در خدمت رسانی به شهروندان مبحث محله محوری در اولویت خدمات عمرانی شهرداری قرار گرفته است.
400 مؤسسه و مرکز مردمی حامی جامعه هدف بهزیستی در کردستان فعالیت دارند
سنندج - مدیر کل بهزیستی کردستان گفت: در حال حاضر 400 مؤسسه و مرکز غیردولتی حامی جامعه هدف بهزیستی در کردستان فعالیت دارند و در طول سال به خدمت رسانی به نیازمندان استان همت می گمارند.
نخستین جشنواره ملی گردو در شهرستان بانه برگزار می‌شود
بانه- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه گفت: نخستین جشنواره ملی گردو شهرستان بانه، مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
فضای سایت اداری زیبنده شهر سنندج و در شأن مردم نیست
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: فضای سایت اداری زیبنده شهر سنندج و در شأن مردم نیست لذا انتظار داریم که دستگاه های متولی امر همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.
 ...98765