فعالیت 612 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کردستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان از فعالیت 612 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان خبر داد و گفت: 433 مورد از این کانون در سطح روستاها فعالیت دارند.
عدالت در گام دوم انقلاب
بیانیه گام دوم را می‌توان در یک نگاه کلان «دایرة‌المعارف» انقلاب اسلامی نامید، زیرا در این بیانیه مهم ترین و سرنوشت سازترین حوادث و رخدادهای پیش از انقلاب و شکل‌گیری آن و رخدادهای پس از آن و تحولات تاریخی و تأثیرگذاری آنها در ایران و جهان و برکات و دستاوردهای آن سخن به میان آمده است.
سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در کردستان برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه 1400 در کردستان برگزار می‌شود.
کتاب دو نمایشنامه تئاتر خیابانی رونمایی شد
مراسم رونمایی از کتاب دو نمایشنامه تئاتر خیابانی با عنوان « بازگشت» نوشته داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان شامگاه شنبه در محل سالن اجتماعات هتل زریبار برگزار شد.
زمین لازم برای تعاونی های مسکن ایثارگران در شهرستان اختصاص داده می شود
معاون راه و شهرسازی استان کردستان گفت: خدمت به جامعه ایثارگران از مقدس ترین امور بوده و همه ما مدیون ایثارگران و جانبازان هستیم.
منظر فرهنگی اورامانات ثبت جهانی شد
سنندج،- مدیر پایگاه منظر فرهنگی هورامان گفت: پرونده منطقه اورامانات در چهل و چهارمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو مورد تایید اعضا قرار گرفت و ثبت جهانی شد.
 ...87654