واکسیناسیون 4 میلیون و 700 هزار سر دام در نیمه نخست سال 1402
سنندج - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: در نیمه نخست امسال چهار میلیون و 700 هزار سر دام سبک و سنگین در سطح استان واکسیناسیون شده اند.
کشف 2 هزار و 800 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان/14 قاچاقچی دانه درشت در مرزهای استان دستگیر شدند
سنندج - فرمانده مرزبانی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه حدود 2هزار و 800 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 250 درصد افزایش داشته است.
تشکیل 450 پرونده موقوفه خواری در کردستان/66 هزار هکتار از اراضی وقفی صاحب سند تک برگ شدند
سنندج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: متأسفانه هنوز در سطح استان کردستان پدیده موقوفه خواری داریم و در این راستا 450 پرونده حقوقی در خصوص موقوفه خواری در سطح استان مطرح شده است.
کردستان یکی از اصلی‌ترین خاستگاه‌های موسیقی دنیا است
استاندار کردستان گفت: قدمت موسیقی قوم کرد بر اساس آنچه مورخان و کارشناسان این حوزه گفته‌اند به 400 سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد و کردستان یکی از اصلی‌ترین خاستگاه‌های موسیقی دنیا است.
کسب نشان طلای مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور توسط ورزشکار کردستانی
سنندج- سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: «عماد ساعدی» ورزشکار کردستانی در پایان روز نخست رقابت های پرورش اندام با اقتدار نشان زرین رشته فیزیک را از آن خود کرد.
آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در پیام نور کردستان
سنندج- رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 11 هزار دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مراکز و واحد‌های تابعه این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و پذیرش بدون آزمون این دانشگاه در مقطع کارشناسی آغاز شده است.
 ...1514131211