سال 1402 سالی موفق برای استان بوده است/خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند
دوشنبه، 28 اسفند 1402
سال 1402 سالی موفق برای استان بوده است/خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند
سنندج - استاندار کردستان گفت: ارزیابی ما این است که سال 1402 سالی موفق برای استان بوده و امیدواریم این روند در سایه انسجام مدیریتی در استان تداوم داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری کورده واری، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان شاهد و ایثارگر مجموعه بانک کشاورزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مجموعه بانک کشاورزی جزو مجموعه های پای کار و خوب استان کردستان است و کمترین نارضایتی ها و شکایت از این بانک در سطح استان وجود دارد.
وی افزود: اعتقاد ما این است که هر کسی برای هر نعمتی به اندازه ای ارزش قائل است که برای آن هزینه کرده باشد.
استاندار کردستان تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران امین ترین اقشار برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند و خدمت به این بزرگواران باید همواره مدنظر باشد.
زارعی کوشا افزود: هیچ داشته ای برتر و بهتر از جان انسان نیست لذا کسانی که در راه خدا جانشان را تقدیم می کنند به درجه ابرار می رسند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران در کشور ما مظلوم هستند و در کردستان مظلوم ترند.
استاندار کردستان اظهار داشت: همه ما در مسیر پیشرفت استان و جبران عقب ماندگی ها هستیم چرا که فرصت های بسیاری را از دست دادیم.
زارعی کوشا تصریح کرد: نباید خودمان را سرگرم حواشی مضر نکنیم و برای پیشرفت استان تلاش کنیم.
وی افزود: ارزیابی ما این است که سال 1402 سالی موفق برای استان بوده است.
استاندار کردستان اذعان کرد: 7 برابر میانگین کشوری کاهش بیکاری در فصل پاییز داشتیم و در فصل زمستان با 6 درصد کاهش بیکاری باز رتبه اول کاهش کشور را داشتیم.
زارعی کوشا افزود: کریدور شمال جنوب مهمترین پروژه عمرانی استان است و اولویت ما در حوزه عمرانی است.
اسماعیل حیدری رئیس امور شعب بانک کشاورزی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر 37 شعبه بانک کشاورزی با 329 نفر کارمند در سطح استان فعال است که 38 نفر از همکاران ما جزو خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
وی با اشاره به عملکرد بانک کشاورزی در حوزه پرداخت تسهیلات در سال مالی جاری افزود: تاکنون هزار و 119 فقره تسهیلات به ارزش 16 هزار میلیارد ریال در سطح استان پرداخت شده است.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط