استقبال هنرمندان اروپایی از شیوه نوین تدریس هنرمند کردستانی
یکشنبه، 13 خرداد 1397
استقبال هنرمندان اروپایی از شیوه نوین تدریس هنرمند کردستانی
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر کورده واری، آموزشگاه رؤیای رنگی با مدیریت نگین وکیلی بانوی هنرمند کردستانی طَی چند سال اخیر با ارایه آموزش های نوین نقاشی به کودکان توانسته است موفقیت های بسیاری را در عرصه ملی و بین المللی کسب کند.

هم اکنون این آموزشگاه هنری علاوه بر اینکه به مکانی مهم و تاثیرگذار در زمینه ارتقای سوادهنری و کشف استعدادهای هنری در منطقه تبدیل شده است بلکه از سوی گردشگران و پژوهشگران داخلی و خارجی نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

 امروز و در جریان یک بازدید هنری نیز یک هنرمند اسلونیایی از آموزشگاه هنری رؤیای رنگی بازدید کرد و از نزدیک در جریان شیوه های نوین آموزشی در این آموزشگاه قرار گرفت.

 
 

سارا گروبوویچ  که خود در کشور اسلونی به عروسک سازی و عروسک گردانی مشغول است از شیوه ارایه آموزش در این آموزشگاه و ارتباط صمیمی هنرآموزان با مربی به عنوان عاملی مهم یاد کرد که توانسته است در این سنین پایین موجب کشف استعدادها و بروز توانمندی های هنری کودکان شود.

این هنرمند اروپایی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: باور نمی کردم در منطقه ای خارج از اتحادیه اروپا شاهد ارایه آموزش های هنری به کودکان و با این سبک نوین باشیم و این سفر و این بازدید را به عنوان تجربه ای خوب در زندگی خویش ثبت خواهم کرد.
 
 
 
 
 
 وی همچنین علاوه بر خریداری کتاب های تدوین شده رؤیای رنگی ، چندین اثر هنرآموزان این آموزشگاه را نیز به عنوان آثار هنری کودکان مشرق زمین خریداری و با خویش به کشور اسلونی برد.
 
نویسنده: مدیر ارشد
چاپ خبر
اخبار مرتبط