سالن 6 هزار نفری سرپوشیده سنندج اواخر شهریور 98 به بهره‌برداری می‌رسد
شنبه، 5 مرداد 1398
سالن 6 هزار نفری سرپوشیده سنندج اواخر شهریور 98 به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور گفت: سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج در زمان تعیین شده یعنی آخر شهریور 1398 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش کورده‌واری، حسن کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه اماکن ورزشی روز شنبه 5 مردادماه به همراه استاندار کردستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استان از سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج بازدید کرد.

کریمی، در جریان بازدید از این طرح گفت:‌ هم‌اکنون در کشور 236 پروژه نیمه تمام ورزشی مرتبط با شرکت توسعه اماکن ورزشی وجود دارد که اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها به 60 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور با بیان اینکه هر ساله بخشی از اعتبارات این طرح‌ها از سوی دولت تامین می‌شود و این شرکت برنامه‌های خود را بر اساس این منابع انجام می‌دهد افزود: نیمی از پروژه‌ها که زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تعطیل شده است تا بعد از تکمیل طرح‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دوباره فعال شود و در حال حاضر هر استانی از پنج تا 18 طرح نیمه تمام ورزشی دارد.

وی در رابطه با سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج نیز اظهار داشت: این سالن ورزشی در زمان تعیین شده یعنی آخر شهریور 1398 به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی تاکید کرد:‌ روند فعلی طرح از لحاظ کیفیت و سرعت با گذشته قابل مقایسه نیست و شاهد تغییر و تحول جدی در اجرای طرح هستیم و با توجه به وضع موجود مشکلی برای تامین اعتبار این طرح ورزشی وجود ندارد.

وی افزود:‌ هم‌اکنون در این استان طرح پیست دو و میدانی از پروژه‌های زیر 50 درصد است که با اتمام طرح سالن ورزشی 6 هزار نفره سنندج،‌ سال آینده فعال می‌شود.

استاندار کردستان هم در این بازدید گفت:‌ روند پیشروی طرح در بهترین حالت خود قرار دارد و ما به تعهداتمان عمل کردیم و وزارت ورزش و جوانان نیز همکاری خوبی با ما داشته است.

بهمن مرادنیا اضافه کرد:‌ به همین دلیل پروژه فعال است و در سفر آتی رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

سالن سرپوشیده 6 هزار نفری با زیربنای حدود 10 هزار مترمربع اصلی‌ترین طرح مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج است که کلنگ احداث آن سال 84 بر زمین زده شد و در ساخت آن از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط