برآشفته شدن رییس دانشگاه ایران مهر قروه و اهانت به خبرنگار کوردەواری
چهارشنبه، 6 شهریور 1398
برآشفته شدن رییس دانشگاه ایران مهر قروه و اهانت به خبرنگار کوردەواری
خبرنگاران آژانس خبری کورده واری پس از سفر آیت الله رئیسی, رئیس قوه قضاییه به استان کردستان و به منظور پیگیری مفاسد اداری و شکایات مردمی در خصوص تخلفات اداری برخی مدیران و کارکنان سلسله گزارش هایی را بر اساس اطلاعات و آمارهای واصله تهیه و منتشر نموده اند.
به گزارش کوردەواری آنلاین، عصر امروز ششم شهریور نیز در همین راستا از سوی خبرنگار ما با رییس مرکز غیر انتفاعی ایران مهر قروه تماسی حاصل شد که پس از مطرح کردن شکایات مردمی در خصوص تخلفات این دانشگاه رییس این مرکز آموزشی به جای پاسخگویی اقدام به اهانت و هتاکی نسبت به خبرنگار ما نموده و اسناد و فایل صوتی آن نیز در دست می باشد.
 
بدینوسیله اعلام می دارد که این هتاکی و بی حرمتی رییس دانشگاه ایران مهر قروه از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد اما از استاندار و سایر مدیران کردستانی و دستگاه های نظارتی در استان که مدعی نبود فعالیت های مرتبط با فساد اداری هستند انتظار می رود روند فعالیت این مرکز آموزشی و همچنین شکایات و نارضایتی های مردم, دانشجویان و اساتید را نسبت به این دانشگاه پیگیری نمایند.
 
پس از بازتاب خبر هتاکی و بی احترامی رییس دانشگاه ایران مهر قروه به خبرنگار پایگاه خبری کورده واری آنلاین تماسی تلفنی نیز با دکتر بهرام نژاد رییس کمیته پیگیری تخلفات موسسات و مراکز آموزش عالی دانشگاه کردستان برقرار کردیم که وی در سخنانی اظهار کرد: پرونده تخلفات موسسه غیرانتفاعی ایران مهر قروه به وزارت علوم, تحقیقات و فناوری ارسال شده و دیروز و امروز نیز دو اکیپ از بازرسان استانی و کشوری از این موسسه آموزشی غیرانتفاعی در قروه بازدید کرده اند و در حال پیگیری امور نسبت به این موسسه هستیم.
 
گفتنی است فایل صوتی دکتر بهرام نژاد رئیس کمیته پیگیری تخلفات موسسات و مراکز آموزش عالی دانشگاه کردستان نیز برای صحت این ادعا موجود است.
 
انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط