سهشنبه، 16 اردیبهشت 1399
دریافت خدمات آبفا از سه راه ارتباطی غیرحضوری
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: مشترکان کردستانی از سه راه ارتباطی غیرحضوری میتوانند خدمات مورد نیاز آب و فاضلاب را دریافت کنند.
به گزارش کوردەواری آنلاین, ادریس شریفی در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: چند روش برای ارائه خدمات به مشترکان به صورت غیرحضوری فراهم شده است که شامل مراجعه به سامانه abfacs.ir و شمارهگیری تلفن 1522 و سیستم پیام کوتاه است.
وی خاطر نشان کرد: سامانه اینترنتی جدیدی که به آدرس abfacs.ir و به تازگی راهاندازی شده موجب میشود تا مشترکان پس از ورود به سامانه مذکور نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز خود به سهولت اقدام کنند.
وی افزود: همچنین سامانه پیامکی 3000233122 یک راه دیگر برای دریافت خدمات مورد نیاز توسط مشترکان در نظر گرفته شده است و با ارسال عدد 5 به این سرشماره امکان آگاهی و دریافت راهنمایی لازم برای تمامی خدمات شرکت آب و فاضلاب وجود دارد.
مدیر روابط عمومی آبفا کردستان خاطرنشان کرد: با شماره گیری *عدد کنتور*شناسه قبض *11* امکان ارسال شماره مصرفی کنتور، ارسال شناسه قبض امکان فعالسازی صورتحساب پیامکی و با شمارهگیری شناسه قبض *10* امکان اطلاع از آخرین بدهی وجود دارد.
شریفی تصریح کرد: همچنین مشترکان شرکت آبفا کردستان میتوانند از طریق شماره تلفن 1522 تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: از آنجا که امروزه استفاده از بستر الکترونیک نقش مهمی در زندگی روزمره ایفا میکند و همچنین با عنایت به لزوم حفظ سلامت شهروندان و پرهیز از ترددهای غیرضرور، شرکت آبفا نیز به سمت بهرهمندی از این بستر حرکت کرده است.
انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی