استقبال هنرمندان 20 کشور جهان از جشنواره وقف چشمه همیشه جاری/639 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد
شنبه، 5 تیر 1400
استقبال هنرمندان 20 کشور جهان از جشنواره وقف چشمه همیشه جاری/639 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از ارسال 639 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 105 اثر از هنرمندان 20 کشور مطرح دنیا به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش کورده واری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای هفتمین سال متوالی شاهد برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی وقف چشمه همیشه جاری به میزبانی استان کردستان و در رشته های طراحی، نقاشی، گرافیک و کاریکاتور هستیم.

وی افزود: برای امسال دو بخش بین الملل و کودک نیز به بخش های این جشنواره افزوده شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: این جشنواره با موضوع های محوری وقف و مدافعان سلامت، وقف و ازدواج، وقف و سبک زندگی اسلامی، وقف و مشارکت های اجتماعی، وقف و ایتام، وقف و پدیده زشت زمین خواری برگزار شد.

حجت الاسلام کاروند اعلام کرد: تاکنون 639 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 105 اثر مربوط به بخش بین الملل و 150 اثر نیز در بخش کودک بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در بخش بین الملل از 20 کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره بوده و با توجه به اینکه برای اولین سال این بخش در نظر گرفته شده است نوید بخش استقبال گسترده تر هنرمندان کشورهای مختلف دنیا از این رویداد فرهنگی و هنری در سنوات آینده را می دهد.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط