زمین لازم برای تعاونی های مسکن ایثارگران در شهرستان اختصاص داده می شود
سه‌شنبه، 16 شهریور 1400
زمین لازم برای تعاونی های مسکن ایثارگران در شهرستان اختصاص داده می شود
معاون راه و شهرسازی استان کردستان گفت: خدمت به جامعه ایثارگران از مقدس ترین امور بوده و همه ما مدیون ایثارگران و جانبازان هستیم.
به گزارش کورده واری آنلاین، رضا خوشرو در بازدید از دفتر مجمع جهانی ایثارگران کردستان از زحمات مسئول این مجمع در استان و همکاران این دفتر تقدیر کرد و گفت: همه ما مدیون جامعه ایثارگران هستیم و باید به بهترین نحو به آنان خدمت کنیم.
وی از آمادگی اداره راه و شهرسازی استان برای رفع دغدغه زمین برای ساخت مسکن برای ایثارگران عضو این مجمع خبر داد و گفت: در همه شهرستان ها این آمادگی وجود دارد.
ناصر محمد زاده  مسئول دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس کردستان نیز در این جلسه به تشریح برنامه ها و خدمات این مجمع برای ایثارگران و خانواده های آن ها در استان پرداخت و بر همکاری با مجموعه راه و شهرسازی تأکید کرد.

شهرداری و شورای شهر سنندج حامی مجمع ایثارگران هستند

علیرضا کاظمی سرپرست شهرداری سنندج نیز در دیدار با مسئول دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: سنندج شهری فرهنگی و مجاهدت های خاموش است که صدها شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی افزود: راه اندازی دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در سنندج موجب دلگرمی جامعه ایثارگران و خانواده های آنان بوده و مجموعه شهرداری و شورای شهر سنندج نیز در این راستا حامی و پشتیبان این مجمع خواهد بود.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط