سمینار رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی در سنندج برگزار می شود
سه‌شنبه، 21 تیر 1401
سمینار رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی در سنندج برگزار می شود
سنندج- سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی روز پنجشنبه 23 تیر ماه سال جاری در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
به گزارش کورده واری آنلاین، منصور اولی، دبیر این همایش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سیمنار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری کرد پرس و با هدف افزایش غنای علمی در حوزه های رسانه ای و فضای مجازی و بررسی آسیب های این حوزه برگزار می شود.
وی افزود: این همایش شامل سخنرانی استادان و مسئولان مربوطه و همچنین دو پنل تخصصی در حوزه رسانه و فضای مجازی و آسیب های اجتماعی با حضور استاتید کشوری و استانی است و طراحی محتوا با هدف آموزشی و اطلاع رسانی انجام گرفته است.
وی دکتر منصور ساعی، دکتر سیدحسن موسی چلک، دکتر آزاده سالمی، دکتر احمد امانی، دکتر جعفر عبدالملکی، آقای مهدی دانش پور و آقای مختار جعفری را از جمله ارائه دهندگان سخنرانی ها و مقالات علمی در این سمینار نام برد و گفت: شورای سیاستگذاری علمی این همایش از ماه ها قبل در مورد محتوا و مخاطبان این همایش برنامه ریزی کرده است. 
وی با بیان اینکه حوزه سواد رسانه ای و مسائل فضای مجازی نیازمند نگاه علمی و تببین روشمند است، بیان کرد: هدف این سمینار تبیین این نگاه علمی است و امیدواریم تلنگری باشد برای اینکه فعالان مجازی و رسانه ای و همچنین جامعه شناسان و دلسوزان دانشگاهی مسائل این حوزه را با نگاه علمی تر دنبال کنند.
اولی اعلام کرد: این سمینار روز پنجشنبه ساعت 9 صبح در محل سالن فردوسی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط