برگزاری 400 برنامه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کردستان/مشکل برق مجموعه 22 گولان سنندج برای همیشه رفع شد
دوشنبه، 24 مهر 1402
برگزاری 400 برنامه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کردستان/مشکل برق مجموعه 22 گولان سنندج برای همیشه رفع شد
سنندج - سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان 400 برنامه ورزشی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری کورده واری، آمنه غلام ویسی عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: قدردان خدمات و تلاش های اصحاب رسانه استان برای دغدغه مندی در حوزه ورزش و جوانان استان هستیم.
وی افزود: برای ایام هفته تربیت بدنی در استان برنامه ریزی متنوعی صورت گرفته است که در حوزه های مختلف عمرانی، ورزشی و فرهنگی خواهد بود.
غلام ویسی اعلام کرد: در ایام هفته تربیت بدنی و ورزش حدود 400 برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی خواهیم داشت.
وی افزود: در این ایام 6 پروژه عمرانی در ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان افتتاح خواهد شد.
غلام ویسی اعلام کرد: پیست اسکیت شهرک بهاران سنندج و افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی از جمله این پروژه ها خواهد بود.
وی افزود: سرکشی از خانواده های شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و همایش راهپیمایی و کوهنوردی خانوادگی از دیگر برنامه های این هفته است.
سرپرست ورزش و جوانان کردستان در ادامه سخنان خود از جذب اسپانسر بخش خصوصی برای حمایت تعدادی از تیم های ورزشی استان از جمله لاستیک بارز و رفع مشکل برق مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج به عنوان یکی از عملکردهای خود در این دوره سرپرستی عنوان کرد.
غلام ویسی افزود: هم اکنون 30 پروژه عمرانی در حوزه ورزش استان در حال ساخت است و در سنوات آتی شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با ستاد اجرایی فرمان امام مقرر شده است که 100 زمین چمن مصنوعی در 100 روستای استان ساخته شود که 30 درصد اعتبار را ستاد اجرایی تقبل کرده و به دنبال این مهم هستیم که سهم ستاد اجرایی را افزایش دهیم.
غلام ویسی اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده مشکل برق مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج رفع شد و برای تکمیل این مجموعه نیز 20 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
وی افزود: سرانه فضای ورزشی در سطح کشور 80 سانتی متر مربع است که استان کردستان نیز به میانگین کشوری نزدیک است و با افتتاح پروژه های ورزشی در حال ساخت از میانگین کشوری فراتر خواهیم رفت.




 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط