1296 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در کردستان پیش بینی شده است/مشارکت 25 هزار نفر در امر اجرا و نظارت انتخابات در استان
یکشنبه، 27 خرداد 1403
1296 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در کردستان پیش بینی شده است/مشارکت 25 هزار نفر در امر اجرا و نظارت انتخابات در استان
رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هزار و 296 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و 25 هزار نفر در امر اجرا و نظارت انتخابات 8 تیر مشارکت خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار کورده ورای، مهدی رمضانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر مثل انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، همان هزار و 296 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه با همت دستگاه های مربوطه در ستاد انتخابات، امکانات لازم برای انتخابات فراهم شده است، افزود: با وجود زمان بسیار کم تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی دستگاه ها برای برگزاری انتخابات مناسب است.
رئیس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: در حوزه زیرساخت ها و فناوری اطلاعات نیز با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات، امکانات لازم بسیج شده و آمادگی بسیار خوبی داریم.
رمضانی به اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات مصداق مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و مشارکت مردم همواره در بعد داخلی و بین المللی توانسته بسیاری از مسائل کشور را مدیریت کند.
وی افزود: با توجه به شهادت رئیس جمهور و جلوتر افتادن انتخابات، شرایط اکنون خطیرتر است و غربی‌ها منتظر این هستند که ببینند ایرانی ها چه تصمیمی برای آینده کشور می گیرند.
رئیس ستاد انتخابات کردستان اعلام کرد: 25 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی دخیل هستند و آمادگی کامل در سطح استان وجود دارد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود و متولدین 8 تیر 1385 به قبل می توانند در انتخابات شرکت کنند.
 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط