33 هزار طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان فعالیت دارند/تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان
یکشنبه، 17 تیر 1403
33 هزار طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان فعالیت دارند/تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بیش از 33 هزار طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان فعالیت دارند.
به گزارش خبرنگار کورده واری، علی اصغر حسینی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سنندج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی همه ما مسلمانان بوده و در اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز برای آن جایگاهی حاکمیتی تعریف شده است.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید با جلسات تبیینی توسط 
اساتید و نخبگان برای همگان روشنگری و تبیین شود چرا که این مهم تنها اختصاص به بحث حجاب و عفاف ندارد و همه شئونات زندگی ما را در بر می گیرد.
حسینی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 33 هزار طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان فعالیت دارند و مردمی کردن امر به معروف و نهی از منکر وظیفه اصلی این ستاد است.
وی اظهار داشت: باید در راستای کاهش آسیب های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اداری شاهد حضور گسترده مردم باشیم.
حسینی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طرح نور با استقبال مردم متدین کردستان روبرو شده و اکثریت شهروندان از اجرای این طرح استقبال کرده اند و برگرفته از سوره نور است.

تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان

حسینی در ادامه به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اشاره کرد و گفت: «نهضت حسینی، گفتمان زینبی» شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام شده است که در کردستان برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.
تبلیغات محیطی، تجلیل از فعالان امر به معروف در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها، تجلیل از دستگاه‌های برتر و فعالان در حوزه حجاب و عفاف، تجلیل از مطالبه‌گران، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری ده‌ها جلسه تبیینی متناسب با شعار امسال با حضور اساتید با هدف معرفی جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب از برنامه‌هایی بود که حسینی به عنوان برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر به انها اشاره کرد.
حسینی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری کرسی‌های ازاداندیشی، تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کردستان ذکر کرد.



 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط