برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و خانواده مجموعه جهاد کشاورزی کردستان معرفی شدند
چهارشنبه، 3 مرداد 1403
برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و خانواده مجموعه جهاد کشاورزی کردستان معرفی شدند
بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرگزاری کورده واری به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده های آن ها در دو بخش آقایان و خانم ها و در دو رده سنی زیر 17 سال و بالای 17 سال در محل نمازخانه ستاد سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در سنندج برگزارشد.

حجت الاسلام علی اشرف ایرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات به جایگاه آموزه های قرآنی در زندگی مسلمانان اشاره کرد و گفت: نشر ارزش ها و آموزه های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی می تواند زمینه ساز تعالی و سعادت مسلمانان باشد.

وی افزود: برای بیست و یکمین سال متوالی شاهد برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و خانواده های مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه هستیم و استقبال کارکنان و خانواده های آن ها از این رویداد معنوی شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام کشتمند سرپرست اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت به شرکت کنندگان با بیان حدیثی از اهمیت توجه و تدبر به قرآن به تشریح دستورالعمل مسابقات قرآنی در مرحله استانی پرداخت.

وی افزود: تعداد شرکت کننده در مرحله استانی 75 نفر بود که نفرات برگزیده هر رشته به مرحله منطقه ای راه پیدا خواهند کرد.

داوری این دوره از مسابقات در بخش آقایان را سیدعباس حسینی و احمداحمدیانی و در بخش خانم ها نیز بیان شاکری و فروغ دانشور برعهده داشتند.

در این دوره از مسابقات در بخش قرائت آقایان بالای 17 سال سید وحید شیخ احمدی، عباس حیدری و مجتبی اسدی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل نیز آقایان اهون مرادی، ایوب شجاع و خبات ساعدی عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین در رشته اذان آقایان صلاح الدین ایرانی، تیمور فداکار و فرشید یونسی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش قرائت تقلید رده سنی زیر 17 سال ماجد منصوی و محمدجواد کشتمند عناوین اول و دوم را کسب کردند و در این بخش نیز از سیدمحسن حسینی، محمدطاها کشتمند، محمدنویان ملازاده و آیهان زندی تقدیر به عمل آمد.

در بخش حفظ یک جزء زیر 17 سال محمدمهدی زارعی پاک عنوان سوم و در بخش اذان زیر 17 سال نیز یوسف جعفری عنوان سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز در رشته ترتیل مدینه عثمانپور رتبه اول، شیدا عباسی رتبه دوم و طاهره حشمتی رتبه سوم را کسب کردند و در رشته حفظ نیز باران زندی و ویانا زندی عناوین برتر را کسب کردند.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به نمایندگی از استان کردستان در مرحله منطقه ای حضور خواهند یافت.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط