جمع کل شبکه های گازرسانی شهری و روستایی در استان کردستان از مرز 13 هزار و 300 کیلومترگذشت
دوشنبه، 22 مرداد 1403
جمع کل شبکه های گازرسانی شهری و روستایی در استان کردستان از مرز 13 هزار و 300 کیلومترگذشت
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: جمع کل شبکه‌های اجراء شده در بخش شهری و روستایی و صنعتی در استان کردستان به عدد 13 هزار و 388 کیلومتر تکیه داد.

به گزارش کورده واری، احمد فعله‌گری در مورد اهمیت گسترش شبکه های گازرسانی، گفت: با نگاه کنجکاوانه و دقیق به وضعیت جغرافیایی استان کردستان، سختی گسترش شبکه های گازرسانی در این استان برای همگان نمایان می ‌شود و گاهی اوقات برای عبور از بافت های سنگی یا عبور از رودخانه ها، ماه ها وقت صرف شده است.

وی با بیان اینکه شبکه های گازرسانی دارای حساسیت و ویژگی خاصی هستند، بیان داشت: بدون افزایش طول شبکه ها امکان خدمت رسانی میسر نخواهد شد و به این دلیل کارکنان  تلاشگر شرکت گاز استان کردستان در چند سال اخیر با همت والا و در جهت افزایش رفاه عمومی، موفق شده اند شبکه های گازرسانی را به دورترین نقاط استان برسانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد طول شبکه های توزیع گازرسانی استان گفت: هم اکنون طول شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان 13 هزار و  388 کیلومتر بوده  که 3 هزار و 136  کیلومتر در سطح شهرها و 9 هزار و 460 کیلومتر در سطح روستاها و  792 کیلومتر در محورهای صنعتی شبکه گذاری انجام گرفته است.

فعله گری در پایان سخنان خود آماری از شبکه گذاری در چهارماهه اول سال جاری ارائه کرد و گفت: در کل برای توسعه گازرسانی در سطح استان کردستان 124 کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته که 32 کیلومتر در سطح شهرها ،  86 کیلومتر در سطح روستاها و 6 کیلومتر برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط