پرداخت 19 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به کردستانی ها/ بانک مسکن دوره آشنایی با مباحث بانکداری برای خبرنگاران برگزار می کند
مدیرامور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: از سال 98 تا پایان تیرماه سال 99 بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کردستانی ها پرداخت شده است.
آقای استاندار " دویدن فایده ای ندارد اگر به موقع ندویم "
همه بر این امر واقفیم که دولت در چه وضعیت دشواری کشور را مدیریت می کند. اما کاملاً بدیهی است که حفظ جان مردم از هر مهمی مهمتر است و صرفا ً با توصیه های مکرر نمی توان تمام مسئولیت را به گردن معدود و یا حتی بسیار کسانی انداخت که فاصله اجتماعی را مراعات نمی کنند.
9 زانیاری گرنگ دەربارەی کۆرۆنا بۆ خۆ پاراستن لێی
بە ڕاپۆرتی کوردەواری لە ڕێکخراوی جیهانی تەندروستی، کۆرۆنا بریتیە لەکۆمەڵێک لەڤایرۆس و دەبێتە هۆی نەخۆشکەوتنی مرۆڤ وئاژەڵ و کاتێک توشی مرۆڤ دەبێت کۆمەڵێک کێشەی تەندروستی لێدەکەوێتەوە، بەئاسانی لەنێوان مرۆڤەکان دەگوزارێتەوە
معماری محله ی آغه زمان در سنندج حفظ و مرمت می شود
معاون میراث فرهنگی استان کردستان با تشریح معماری محله تاریخی "آغه زمان" در سنندج گفت: معماری این محله قدیمی نمونه ای از یک معماری منسجم با هویت اصیل خاص دوران تاریخی در سطح استان است.
مطالبه استاندار کردستان از دبیرکل جمعیت هلال احمر، اسباب مطایبه اهل نظر
مدیرعامل هلال احمر کردستان دیروز تغییر کرد؛ محمدباقر محمدی، در طول دوره خدمتش در کردستان در مسیر سالم‌سازی مجموعه تحت مدیریت‌اش جسارت داشت اگرچه بسیاری از کارهایش هم ناتمام ماند.
سنگ نگاره آشوری کامیاران درخطر نابودی توسط تاراجگران است
بی مهری و رسیدگی نکردن به یادمان های تاریخی – فرهنگی همچنان دنباله دارد. در تازه ترین این نامهربانی ها سنگ نگارۀ 2700 سالۀ آشوری در کامیارانِ در استان کردستان در دل کوهی رها شده است.
 ...87654